top of page
Search

7 טיפים על איך לעבור חורף קר בשלום בעזרת תנועה פשוטה


(וגם: כרטיסים מוזלים)‎

1. להניע 13 מפרקים עיקריים: כתפיים ומפרקי ירך, מרפקים וברכיים, פרקי כפות הידיים והקרסוליים, עמוד שדרה. פשוט, להזיז בכל דרך שניתן, בכל הזדמנות… לפני שיוצאים בבוקר מהמיטה, בזמן ששותים את הקפה הראשון, מול הטלוויזיה בערב. תאמינו לי, זה מבריא את הגוף בכל רגע מחדש.

2. לצאת להליכה זריזה באמצע היום מתישהו, אפילו אם זה רק 5 או 10 דקות, אפילו אם אין בדיוק באותו זמן המון שמש, אפילו אם זה רק כדי לצאת, לקנות קופסת סיגריות ולחזור...

3. להרים את היד, להוציא כוס, לשים בפנים קליפת קנמון וג׳ינג׳ר טרי, למזוג מים רותחים. ללגום. לחזור על הפעולה לפי הצורך. מבריא גם את דרכי הנשימה. גם מחמם.

4. מקלחת, דווקא לא חמה מאוד. מים פושרים, כדי שלא ייתפסו השרירים בצוואר. אם רוצים אפקט רותח, אפשר להוסיף כמה שניות של מים רותחים בסוף המקלחת. זה עושה את העבודה ולא גורם נזק.. אפשר גם לסיים במים יותר קרירים ואז הגוף מחמם את עצמו בצורה בריאה מבפנים.

5. חבקי את החתול. או הילד. או בת הזוג. או השכן ממול. זה מחמם את הגוף והלב. ואם הוא נשוי, גם את האווירה.

6. בואי לשיעור ניה. או ספורט אחר. או גלשי במחשב לאתר חופשות קיץ במקום חלומי עם חוף לבן ומים צלולים ותכולים.

7. בואי לאירוע של ניה לייב (קוקופלי דאנס.) מבטיחה לך שתתחממי גם בגוף וגם בלב ❤☺ שם נרקוד מכל הגוף, הלב והנשמה עם מוזיקה לייב של דיג׳רידו ותופים. העדכונים על האירועים באתר פה.. https://www.kokopellidance.com הכי חשוב: אופטימיות. ממש עוד רגע פה בישראל זה נגמר, האביב בפתח!

6 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page